Zaufana opieka nad Twoim Domem

Zarejestruj się i...
Zarejestruj się i...
  • Dodawaj bezpłatne ogłoszenia
  • Poznaj stawki pomocy domowych
  • Przeczytaj wszystkie referencje
Zarejestruj się
Jesteś pomocą domową?
Stwórz profil

Pavel V.

W PomoceDomowe.pl od
Ostatnia aktywność: 1 godzina temu
Mężczyzna, 30 lat
  • Pełny etat, Część etatu
  • Doświadczenie: 1-2 lata
    Wynagrodzenie:
    Warszawa

    • Mężczyzna, 30 lat
    • Pełny etat, Część etatu
    • Doświadczenie: 1-2 lata
    • Wynagrodzenie:
    • Warszawa
    • Sprzątanie mieszkania lub domu, Sprzątanie biura, Inne usługi

    W PomoceDomowe.pl od
    Ostatnia aktywność: 1 godzina temu
    Zaufanie i bezpieczeństwo
    • Potwierdzona tożsamość
    • Potwierdzony adres e-mail
    Więcej o mnie

    Szanowni Państwo,

    Jako doświadczony Household Manager (manager domu) posiadam umiejętności efektywnego planowania i organizowania prac porządkowych, zapewniając nieskazitelny porządek oraz komfort w domu.

    Moje mocne strony to elastyczność w podejściu, dbałość o szczegóły oraz umiejętność optymalizacji procesów, co pozwala zaoszczędzić czas i zasoby.

    W swojej pracy aktywnie stosuję metody głębokiego czyszczenia i organizacji przestrzeni, w tym system 5S w celu utrzymania porządku w domu.

    Szczególną uwagę przykładam do trudno dostępnych miejsc oraz regularnego czyszczenia, używając bezpiecznych i skutecznych środków.

    Również wdrażam innowacyjne metody sprzątania, które umiem zastosować na wysokim poziomie i które w razie potrzeby mogę polecić, i kontroluję jakość pracy, aby zapewnić wysoki standard komfortu w domu.

    Wśród moich umiejętności są:
    — Tworzenie harmonogramów dla zadań codziennych i sezonowych, planowanie i koordynacja prac porządkowych.
    — Metoda KonMari, jej stosowanie: uporządkowanie rzeczy, tworzenia funkcjonalnej i ergonomicznej przestrzeni.
    — Optymalizowanie wydatków na środki czystości oraz inne zasoby domowe: tylko sprawdzone i naprawdę działające środki czystości.
    — Umiejętność efektywnej komunikacji z członkami rodziny i zespołem, zapewniając harmonię i efektywność pracy w domu.
    — Zarządzanie personelem: szkolenie, mentoring i koordynowanie pracy innych pracowników.
    — Kontrola jakości sprzątania: zapewnienie bezpieczeństwa przy używaniu chemikaliów i środków czyszczących.
    — Indywidualne podejście i analiza unikalnych potrzeb: dostosowywanie metod pracy do potrzeb i oczekiwań domowników, zapewniając pełną satysfakcję ze współpracy.
    — Higiena pracy: najważniejsze jest zdrowie zarówno moje, jak i domowych, dlatego dostępność materiałów takich jak maseczki, rękawiczki, przyłbicy jest obowiązkowa i nie podlega dyskusjom. Ukończyłem dwuletni kurs szkoleniowy z branży medycznej, więc posiadam wiedzy ds. sterylności, segregacji odpadów, podziału pomieszczeń na strefy itd.

    Tematy finansowe są przezroczyste, ponieważ współpracuję na podstawie dwóch form: UoP z wynagrodzeniem 10500 zł netto miesięcznie oraz przy zawarciu umowy B2B z wynagrodzeniem w wysokości 18600 zł netto miesięcznie.

    Moim celem jest stworzenie atmosfery komfortu, porządku i bezpieczeństwa w Państwa domu, odpowiadając na wszystkie potrzeby i życzenia.

    Pozdrawiam i zapraszam do dialogu.

    Szczegóły o mnie
    • Niepaląca/y
    • Obecność zwierząt
    • Prawo jazdy
    • Możliwa praca z zamieszkaniem
    Prace których się podejmę
    • Sprzątanie mieszkania lub domu
    • Sprzątanie biura
    • Sprzątanie po remoncie
    • Mycie okien
    • Robienie zakupów
    • Gotowanie
    • Pranie
    • Prasowanie
    • Prace ogrodnicze
    • Koszenie trawy
    • Sprzątanie grobów
    • Inne usługi do negocjacji
    Języki, którymi się posługuję
    • Inny / Ojczysty
    • Polski / Zaawansowany
    • Angielski / Zaawansowany
    • Rosyjski / Zaawansowany
    • Niemiecki / Podstawowy
    Inne umiejętności

    Zachęcam do zapoznania się z niektórymi z moich umiejętności, które mogę zrealizować w Państwa domu z wielką pasją i entuzjazmem:

    — Zakupy zgodnie z listą, również przedmiotów o dużych gabarytach;
    — Kontrola nad stałą dostępnością niezbędnych dostaw i artykułów;
    — Tworzenie jadłospisu wieloopcjonalnego (za pomocą dyplomowanego dietetyka);
    — Gotowanie zgodnie z dietą;
    — Utrzymywanie pomieszczenia w stałej czystości oraz generalne i gruntowne sprzątanie zgodnie z ustalonym harmonogramem;
    — Dbanie o odpowiednią kondycję tekstyliów poprzez pranie i prasowanie;
    — Organizacja oraz dekoracja przestrzeni wewnętrznej/zewnętrznej, pielęgnacja roślinności;
    — Koordynacja prac remontowych, serwisowych, przygotowawczych (na zmiany sezonowe);
    — Dbałość o zdrowie i wellness rodziny;
    — Organizacja rodzinnych podróży, wycieczek oraz tematycznych wieczorów, wydarzeń, uroczystości;
    — "Serving the Table" zgodnie z savoir-vivre: od przygotowania różnych dań, serwowania stołu i wymiany potraw podczas wydarzenia do organizacji sposobów powrotu gości do domu lub ich wygodnego zakwaterowania, kończąc całkowitym sprzątaniem jadalni i kuchni.

    A także dużo innych rzeczy do uzgodnienia z drugą stroną, więc zachęcam do bardziej szczegółowej komunikacji w dogodnej dla Państwa formie.