Zaufana opieka nad Twoim Domem

Zarejestruj się i...
Zarejestruj się i...
  • Dodawaj bezpłatne ogłoszenia
  • Poznaj stawki pomocy domowych
  • Przeczytaj wszystkie referencje
Zarejestruj się
Jesteś pomocą domową?
Stwórz profil

Agnieszka B.

W PomoceDomowe.pl od
Średni czas reakcji: 15 godzin
Ostatnia aktywność: 6 godzin temu
Udzielonych odpowiedzi: 100%
Kobieta, 53 lata
  • Pełny etat, Część etatu, Dorywczo, Jednorazowo
  • Doświadczenie: powyżej 5 lat
    Warszawa, Wilanów, Miasteczko Wilanów

    • Kobieta, 53 lata
    • Pełny etat, Część etatu, Dorywczo, Jednorazowo
    • Doświadczenie: powyżej 5 lat
    • Warszawa, Wilanów, Miasteczko Wilanów
    • Prace ogrodnicze, Inne usługi

    W PomoceDomowe.pl od
    Ostatnia aktywność: 6 godzin temu
    Średni czas reakcji: 15 godzin
    Udzielonych odpowiedzi: 100%
    Zaufanie i bezpieczeństwo
    • Potwierdzona tożsamość
    • Potwierdzony adres e-mail
    Więcej o mnie

    W czasach gdzie nikt na nic nie ma czasu zjawiam się ja i za Państwa u Państwa w domu:

    1. Gotuję, również bezglutenowo i w systemie meal prep.
    2. Organizuję przestrzeń domową tak, aby była funkcjonalna
    3. Przeprowadzam decluttering, czyli pozbędę się niepotrzebnych rzeczy, które zagracają przestrzeń.
    4. Spakuję i rozpakuję, czyli organizuję przeprowadzki od A do Z.
    5. Opiekuję się roślinami, w tym zakładam klomby, warzywniki, zielniki.
    6. Organizuję domy: zamawiam usługi, naprawy, serwisy, przeglądy, ubezpieczenia itp
    7. Usprawniam procesy i organizuje pracę w biurach.
    8. Prowadzę warsztaty dla dzieci pt. "Supermoce samodzielności " - ofertę i cennik wysyłam na e-mail
    9. Poprawki krawieckie - mam własną maszynę. Oferuję też  personalizowane haftem organizery, torby czy  worki podróżne z aksamitu na satynowej podszewce mojej marki. Wzory dostępne w moim sklepie internetowym ( niestety tutaj nie mogę umieścić adresu) .
    Posiadam 18-letnie doświadczenie jako manager działów administracji w różnych branżach: zarządzałam personelem, nieruchomościami, flotą samochodową, rekrutowałam, organizowałam eventy.
    Kilka  lat temu  połączyłam moje doświadczenie administracyjne z pasją do porządku i organizacji przestrzeni i takie usługi świadczę jako firma.

    Posiadam ubezpieczenie OC firmy, zaświadczenie o niekaralności, wystawiam faktury VAT, pracuję też w weekendy.
    Mam prawo jazdy, samochód ( choć częściej przemieszczam się rowerem), znam komunikatywnie angielski.
    Mam doskonały kontakt z dziećmi - jestem wolontariuszką w Domu Dziecka.
    Referencje i portfolio wysyłam na e-mail.
    Cennik - pkt 1-7 :
    100 zł/h netto przy stałej współpracy
    140 zł/h netto  przy jednorazowej usłudze

    Jeśli są Państwo właścicielem domu / posiadłości w której należy koordynować całość około domowych obszarów - zapraszam do współpracy.
    Poprowadzę Państwa dom, jakby to był mój własny.
    Zapraszam do współpracy.

    Szczegóły o mnie
    • Niepaląca/y
    • Obecność zwierząt
    • Prawo jazdy
    • Możliwa praca z zamieszkaniem
    Prace których się podejmę
    • Sprzątanie mieszkania lub domu
    • Sprzątanie biura
    • Sprzątanie po remoncie
    • Mycie okien
    • Robienie zakupów
    • Gotowanie
    • Pranie
    • Prasowanie
    • Prace ogrodnicze
    • Koszenie trawy
    • Sprzątanie grobów
    • Inne usługi do negocjacji
    Języki, którymi się posługuję
    • Polski / Ojczysty
    • Angielski / Zaawansowany
    • Niemiecki / Podstawowy
    Inne umiejętności

    Kurs pierwszej pomocy, kurs pedagogiczny, mgr administracji i stosunków międzynarodowych.
    Studia podyplomowe: zarządzanie zasobami ludzkimi. Pasjami jeżdżę na rowerze lub układam i organizuję przestrzeń.